dilluns, 30 de març del 2020

CARTA PELS NENS I NENES DE SEGON

Hola astronautes!
Sóc la vostra mestra, la Carla, espero que no us hàgiu oblidat de mi!
Us volia saludar des de feia dies i enviar-vos molts petons des de casa meva. Jo aquests dies, com tothom, també estic a casa. 
Us trobo moltíssim a faltar i tinc moltes ganes de poder estar de nou amb tots vosaltres. Tinc ganes de que arribi el dia en què toqui la sirena a les 9 hores del matí i anar corrents, com sempre, a moure la cortina per veure-us. Aquell moment genial en el que ja comencem a saludar-nos, ben contents, darrere del vidre i jo salto d’alegria de saber que comencem un  nou dia junts. En aquell moment és quan entre tots omplim la classe de màgia i la fem la més especial del món. Ens fem abraçades i petons i ens expliquem les coses que teníem tantes ganes de dir-nos. Llavors ja arriba el moment en el què us dic: -Bon dia amores, comencem a treballar! Tothom al lloc! I tot i què us ho haig de repetir algunes vegades, tots us prepareu per a continuar aprenent i compartint.
De moment no pot ser, però desitjo de tot cor que sigui el més aviat possible. Us animo a que aneu fent les propostes que us fem arribar des de l’escola i us diré que m’encanta que envieu escrits i fotos, les espero amb molta emoció. Mentrestant jo vaig preparant cosetes des de casa perquè tan aviat com sigui possible, les fem juntets, què és com més ens agrada estar. També heu d’aprofitar per gaudir de la família i de jugar, així a la tornada tindrem un munt de coses per explicar-nos. 
Tanqueu els ulls i imagineu que ens fem una abraçada tots junts! Us estimo!

Carla 💓💓💓💓💓

8 comentaris:

  1. Hola Carla!
    M'ha encantat el video que heu fet els mestres i les mestres. I m'ha encantat quan has sortit tu al video amb les ales de "campanilla". Em vau alegrar moltisim aquell mati. I em vau sorprendre molt. Ah! i em vau alegrar moltisim tot el dia. Estic encantada amb vosaltres ����❤����������

    La carta que ens has enviat avui m'ha alegrat moltisim perque es molt bonica. Jo tambe penso molt en tu.
    Amb mooooltisimas abracadac i moooooooltisims petons soc jo la julia.❤��������������‍❤️‍������‍��‍��������������.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia, bonica meva!!! Què bé que us hagi agradat la meva carta i el vídeo de l'escola!!! T'animes a enviar-nos un mail i ens expliques com estàs passant aquests dies? Una abraçada ben foooorta!!!

      Carla

      Elimina
  2. 🧚‍♂️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️🧜‍♀️🧜‍♂️🙋‍♂️ hola carla soc el Alan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alan! Com va tot? Gràcies per enviar-nos la foto!!! Ja he pogut veure el casc, del que ens havies parlat, i és xulíssim!!! I tú estàs súper guapo com sempre!!! Ens enviaràs més??? Un petó beeeeen fooooort!!!

      Carla

      Elimina
  3. Hola Carla!! Soc la Lucía Morales i jo també os trobo molt a faltar. ❤😘😘👸😘😘😘😘😘😘

    ResponElimina
  4. Hola Lucía! Preciosa!!! Em va encantar la foto que vau enviar!!! Jo també us trobo molt a faltar i tinc moltes ganes de veure-us i que m'expliqueu moltes coses. A mi aquests dies el que més m'està agradant és poder llegir molts contes amb els meus fills! Què és el que més t'agrada fer aquests dies a tu?
    Molts i molts i molts petons!

    Carla

    ResponElimina
  5. Hola carla soy kevin yo tambien los echo mucho de menos y todos los días pregunto a mi madre cuando volveré a estar con mis compañeros te mando un beso muy grande y espero pronto volver a verlos..😘😘😘

    ResponElimina
  6. Hola Carla. Sóc la Olivia, No puc deixar de pensar en tu i en els meus amics i amigues. però diu la mama i el papa que aviat sortirà tot bé i que ara toca tenir molta paciencia. A vegades fem videollamades amb les meves amigues, les mames ens deixen els telèfons. T'estimo Carla. I a tots i totes.

    ResponElimina